sâmbătă, 16 aprilie 2011

Contrast

Eu vreau să mă încălzesc local! 
Nu-mi pasă nici de național, nici de global. Dinspre mine, toți ăștia n-au decât să fie ei vârful aisbergului și plinul golului de ozon!
Eu nu mai vreau iarnă, frig, zloată, noroi, bocanci, fulare și mănuși, vreau să fie frumos și la vară cald, adică mereu. Nu mai vreau să spăl rufe, să calc rufe, să spăl podeaua de urmele picioarelor încălțate, nu mai vreau să plătesc factura de gaze și de radet, nu mai vreau!
Vreau să fie cald și senin și să trăiesc printre pomi și pomișori exotici și să mănânc dulce și dulce acrișor și sărat și piperat și condimentat și să beau cafea și apă de izvor și apoi să mă arunc în cascada de apă dulce sau să mă joc de-a foca în apă sărată.
Nu mai vreau mall-uri ci să mă îmbrac în hainele cele noi ale împăratului și numai când merg la petrecere, să-mi învălui trupul în ceva frunze mai de soi.
Eu vreau ca atunci când obosesc de toate astea, să mă îmbrac în ficus și să mă risipesc printre crengi. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu