A apus acel vestit

Pe neamt l-am intalnit intaia data tot in jurul unei mese, ca si pe japonez. De altfel, cei doi au in comun una si aceeasi mama. O mama ~omanca. Daca despre sotia  japonezului am spus ceea ce avem de spus, despre sotia neamtului pot zice ca mi-a fost ca o sora.
Pe neamt l-am intalnit, spuneam, la noi acasa. De fapt, la ei. Si, si mai de fapt, la ele.Parca era un rihnocer tinut puf. Cred ca ceea ce-i lipsea era noroiul, de nu avea deloc stare si nu-i puteai intra in gratii cu nimic. Cand am ajuns eu, ei erau deja in pragul unei beligerante fara precedent.
~omancele mi-au declarat solemn ca sunt ultima lor speranta si ca daca eu nu reusesc, atunci nimeni altcineva nu va mai reusi.
-Sa ce? am intrebat ca o nauca la auzul unei astfel de declaratii de ridicare la rang de amiral insarcinata cu imblanzirea rihnocerului.
Rihnocerul stia foarte bine sa vorbeasca, dar refuza sa o faca. Mai mult, stia sa vorbeasca pe ~omeneste, dar era cumplit de incapatanat in hotararea lui de a fi mut. Am vorbit eu si pentru el. I-am zis cate-n luna si in stele. Eu ii vorbeam, iar el bea palinca dintr-un pahar si bere cu cola din altul. Asta a fost toata povestea. Povestea rihnocerului care nu fusese niciodata locomotiva, ci mai degraba tractor.
Nu am nimic impotriva tractoarelor. Tractoarele sunt bune, iar tractoristii sunt foarte folositori pe langa casa omului. Mai pe ogoare, asa. 
Acuma, ca l-am ajutat sa-si gaseasca locul si pacea, m-am ambitionat sa cunosc locomotiva de pe scaunul de mecanic. Iubesc locomotiva! Iubesc si vagoanele si tot trenul, dar cel mai mult si mai mult o iubesc pe locomotiva.
So, vazand locomotiva asa cum este ea, ajutata fiind de semeni, semne si semnificatii, am ajuns la urmatoarea concluzie despre aerian, observandu-l si studiindu-l la el acasa, cu ocazia zilelor inchinate Zeului Bere, adica la locul faptei, acolo unde legistul il afla pe criminal. Aceasta ar fi ca:
Daca este sa-l judec, cantaresc si selectez functie de prevederile legii, a Legii Legilor, avand in vedere si luand in considerare constitutia lui de atlet, atunci da, de trei ori da, vreau ca aerianul sa-mi declare razboi, sa ma cucereasca si sa ma invadeze, jurand ca niciodata, pentru nimic in lume, nu voi mai intoarce armele impotriva lor…ba din contra.
Bun, asta numai d.p.d.v. al constitutiei. D.p.d.v. al continutului, zice-se ca sticla Standard are forma de clopot.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie