Al saselea element, parfumul

Mirosul: Iubesc mirosul de flora, de menta.

Gustul: Iubesc fructele! Iubesc fructele de padure, iubesc livezile, iubesc pepenii, iubesc strugurii, iubesc fructele zemoase si cu samburi tari. Iubesc exotic :)

Vazul si auzul: iubesc fauna si muzica.

Pipaitul si al saselea simt: Nu imi place frecarea: dementa, mecanica, de bambus, de ridichie, la melodie…duce la uzura.
Nu toate povestile au fost cu stiu, ci au fost cu “nu stiu, nu pot, nu vreau, sa aflu, sa reusesc, sa incerc macar.” Pentru ca nu am stiut, nu am putut, dar am vrut, am pipait in cei 45 de ani, 10 luni si 8 zile, cat sa nu mai fiu nevoita sa fumez in viata vietilor mele.

Vin acum si completez acest portret in particularitatea articolului de autor, spunand ca daca iubim focul, ar trebui sa iubim si fumul. Daca iubim apa, ar trebui sa iubim si mucegaiul sau macar umiditatea. Daca iubim pamantul, ar trebui sa iubim si rama, nu numai scarabeul. Daca iubim metalul, ar trebui sa iubim si rugina.
Dar daca iubim aerul, ne numim ca suntem aerieni.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie